Påfrestande och lång dag.

Pustar ut över att denna långa dag är slut!
Äntligen sover Ebba och med alvedon i kroppen, jag hoppas att morgondagen blir bättre för idag hade jag kunnat sålt henne på torget för en billig peng. Nej men skämt o sido de är påfrestande när dom skriker och är ledsna, arga och ingenting är bra trots att man anstränger sig som tusan.

Hela huset är varmt och skönt och jag kan faktiskt sitta i linne, har nog aldrig hänt på vintertid typ.
Värmepump är fina grejer och jag hoppas de syns genom att bli rejält mycket billigare på elräkningen med.

Dags o röja upp lite här hemma och kanske slänga ihop något bröd och gott tills morgondagens advent fika.

Nu är min kamera helt död.
Har vart lite knepig ett tag och bara fungerat när den själv vill, nu vill den inte alls längre.
Tur att de är jul så jag kan önska mig ett nytt objektiv till den, får nog bli en förtidig julklapp för behöver använda den snarast igen.

Vad gör ni ikväll?
Har ni något bra filmtips att ge mig?
Gärna någon små sorglig drama!

Ebba tidigare idag när hon utmattad somnade på soffan (första gången de händer)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0