Ska göra ett försök till att ladda batterierna.

Helgen är förbi de är bara och inse, nu laddar jag på bästa sätt för en lång vecka igen. (ännu längre än vanligt eftersom de är obligatorisk skoldag på Lördag)
Ska nog slå på stort och göra fotbad, ansiktsmask och måla naglarna. Synd bara att jag inte kan övertala mannen här hemma att killa mig på ryggen ett par minuter med.

Tog oss en promenad in till staden och kollade på den årliga tomteparaden, den blir tyvärr mindre och mindre för varje år. Men Ebba har sett tomten iaf och de är de som är huvudsaken.

Dags att gosa med trollet innnan läggdags och sen planera till vad man kan laga till middag.
(förslag mottages tacksamt)

Jag lägger in receptet på saffranskakan (som blev helt perfekt) senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0