Ska slåss ikväll.. I luften då.

Hämtningen på dagis i pulka gick faktiskt bra och Ebba tycktes trivas bra i pulkan.
Hennes mamma frös som vanligt men jag lyckades faktiskt hålla mig kvar ute några mer minuter än vad jag va tvungen till.

Såg till min förvåning att jag hade tappat 0,5 kg på mammas våg, ett halv kilo till att äta upp för att hålla värmen;)

Skruttan hade lite temp nu ikväll på 38,1 och snart är de faktiskt dags att gå till läkaren och kräva dom tar ett stick i fingret för och kolla hur de ligger till.
För nu i två veckos tid så har febern kommit och gått..

Ska skutta iväg till gymmet och sparkas och slåss lite så jag blir av med en del aggrisioner som människor är bra på att ge mig.


Se ya tonight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0