Vad gör man åt de? Hjääälp!

En bråkig natt med Ebba så jag är grymt tacksam att detta är sista dagen i skolan innan helgen.
Inte för att jag får mer sovmorgon på helgen än på vardagarna men ändå.

Tillräckligt kallt ute för att de ska va frost över hela vardagsrumsfönstret, -8 stod termometern på och de skulle tydligen hålla i sig resten av dagen med.. Brr, vintern är verkligen här!

Hoppas att kunna hinna med ett pass på gymmet ikväll, kondition + styrka i en härlig och tuff blandning.
Tycker man mår bra efter man tränat inför helgen, annars känner man sig inte riktigt värd att unna sig något.
Så rör på fläsket och unna er sedan något extra gott inför helgen!!

Min kamera har börjat fjanta och funkar inte alltid. Det känns som om de kommit något i objektivet för de är liksom segt vid ett läge när man ska foukusera.
Vad gör jag åt de? Min kära kamera har jag inte råd att bli av med!

April -10

Kommentarer
HANNA

Vilken söt bild!

2010-11-26 07:24:00
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Charlotte

Hej varmt Välkommen in till min smyckesblogg, EnelfindelMar!

Här hittar du unika,handgjorda & egendesignade smycken av mig som garanterat ingen annan på stan har!



Kika gärna in, hoppas Du hittar något fint som passar just Dig. Eller kanske hittar du någon fin liten julklapp till någon du tycker om.



Eller bara låt dig inspireras! :)



Hälsningar Charlotte!

2010-11-26 09:51:55
URL: http://enelfindelmar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0