All heder till personalen.

Föräldramötet avklarat och all heder åt personalen som jobbat ihop de snyggt med små bildspel och verkligen förklarade hur dom arbetade.
Man fick även förklaringar på Ebbas små egenheter hon har för sig, de har en anledning =)

Mina kinder är röda och bränns och utslagen har inte lagt sig.
Förstår inte va de kan bero på men jag hoppas att de lägger sig imon efter att jag fått lite mat i magen.
Känner mig faktiskt nöjd över detta beslut att gå över till halvfart, mitt måeende är de jag måste prioritera och inte kilorna på vågen.

Nej dom kan jag nå med deras kostupplägg och lite jävlarannama och de har jag gott om när jag vill!


Kommentarer
Stina

Va mysigt me föräldrarmöte?! Vad är det för anledningar till hennes små egenskaper?

2010-10-25 22:02:07
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0