Det här med tidsomställningen...

Blev inte att se New moon igår, när jag kom hem hade jag otroligt ont i magen och huvudvärk som heter duga.
Självklart va värktabletterna slut och jag fick göra en nödlösning o dricka typ mängder av Ebbas alvedon (smakade inge vidare) Men men somnade innan 21:00 och va helt utslagen.

Idag så står rensning av förråd på shemat!
Della är snäll o kommer hit o hjälper mig (tack söta söta du), Simon o Johan får ha hand om barnen sålänge.
Sen ska vi laga en god och nyttig lasange som jag tror borde va okej att äta av enligt xtravagansas tänk med.
Sunt förnuft va de igen man skulle tänka på, tror de är A o O anväd dig av tallriksmodellen, regelbundet ca 6 gånger om dagen och rör på dig!

Hoppas Malin kommer på ett besök med för de va längesedan vi sågs!


De här med o ställa om klockan, vad är meningen med de egentligen?
För varje gång de sker så blir de en stor grej om man har barn (kanske inte för alla men får många)
Som nu , Ebba vaknade alltså 05:00 och jag ska försöka med all min kraft med o hålla henne vaken en timma längre om kvällarna, nejtack samma tid året om tack!

Vad tycker ni andra om detta?

Mammas sötnöt igår på dopet.


Kommentarer
therese

ja visst blev de. ja blev supernöjd. nu fattas de bara att måla illrosa väggar, o sätta tavlor o lampor på sina rätta platser. ska ni greja i källarn idag eller? kjam

2010-10-31 07:53:07
URL: http://mummas.blogg.se/
Viktkamp

vilken fin bild!! =)

Härligt att du kommit igång nu, Xtravagansa.. hur tycker dem man ska äta? =)

Stor kram

2010-10-31 10:58:33
URL: http://viktkamp.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0