En aning tidigt men lika välkommen ändå!

Tänk att jag överlevde!
Men jag körde mycket långsammare tempo än vanligt och kände att nästa gång behöver jag ladda med lite mer energi för att kunna ge mera.

Borde plugga, har engelska prov idag och glosorna från kapitlet vi har prov på sitter inte för fem öre.
Men jag måste varva ner ett tag för.


Men kvällen livades upp genom att jag såg att min gamla jobbarkompis Therese har fått barn!
Bara sisådär 4 veckor förtidigt eller så, en liten pojke, ja bara 2740 och 48cm, 
Men dom mår bra och de är huvdsaken!
Guuud va roligt.
Grattis!

Nej nu somnar jag, de där med engelska va de också ja..

Tänk att de snart är två år sedan de fantastiska hände oss, och vilja hade hon redan från start!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0