Femte dagen och kanske nyheter.

Godmogon Måndag!

Kan inte bestämma hur jag ska göra med skolan ännu.
Ebba vaknade inatt runt tolv och vägrade somna om i sin säng (jag hoppas innerligt detta beror på att hon inte är helt 100% för jag ser ju helst att hon sover i sin säng hela natten)
Hon sover fortfarande gullungen, så får bestämma hur jag gör när hon vaknat och jag ser hur de verkar med henne.

Femte dagen med soppor och nu ska allt enligt dom på xtravagansa bli lättare, hoppas de stämmer.
Känns ju psykiskt lättare om vardagarna då man inte läser överallt om allt gott alla unnar sig när de blir helg.

Håller på o ordnar lite med bloggen och hoppas snart att de ska komma lite nyheter så håll utkik framöver =)

Jag vill även tipsa er om en sida att bli medlem på, de ökar era besökare till bloggen och är superlätt, ett plus i kanten är att även ni kanske hittar nya bra bloggar att läsa där. För att bli medlem klicka HÄR


Kommentarer
Sandra & Tindra

Tack så jätte. Detsamma :)

ja jag försöker gå ner i vikt har gått ner 13 kilo sedan i april, nu vill jag mest bara få det" fast" och tycker det är kul och röra på mig. jag ska köra på soppa den här veckan, men det är jobbigt som fasen. Vad är det för soppa du äter då?? Är det bra?

Ja fasen man blir svin trött :(

2010-10-18 10:16:24
URL: http://sandraallard.blogg.se/
Karro

Jag har oxå varit inne på xtravagansa, men inte vågar pröva... Kul och se om de funkar!! Mår du bra hitills?

Kram K

2010-10-18 10:47:13
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0