Grymt förbannad har jag hunnit bli idag!

Kan säga att dag två är otroligt tufft.
Är hungrig trött och känner mig knappt närvarande men jag vet ju de är övergående så jag får väl härda ut.

Kan säga att jag blev riktigt förbannad i skolan idag.
Efter matteprovet (som jag förövrigt fick blackout på) så hör jag två killar sitta o prata om att dom sett videon när killen tog livet av sig.
Så hör jag hur den ena säger att de va så grymt skoj o se hur han låg där o se polisen bli tårögd i ögonen.

Kanske borde hållit käften men de gick inte.
Frågade hur fan du kan tycka de är skoj att se en människa dö?
Att de är inte klokt, de är sjukt.
Fick till svar att: vi kanske inte har samma humor..

resten av dagen har jag vart irriterad, ni förstår varför hoppas jag?


Kommentarer
Stina

Fy vilka äckel...

2010-10-15 21:14:25
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0