Jag vill hon ska ha ett prinsessrum.



Godningar som jag vill ha i Ebbas framtida prinsess-rum.

Ja som de är just nu är allt placerat vid väggerna för bästa möjliga yta, men nej jag vill hon ska ha ett mysigt prinsess-rum.
Ett litet bord o två stolar, en hörna med ett litet kök och docksäng till sina dockor.
Snart behövs även en växasäng, hon har nu en man kan ta bort spjälorna ifrån men de är ju inget stöd på sidan och Ebba rullar som en tok om natten.
Hennes  två årsdag och julafton kommer allt närmre.
Kanske kan man då önska sig o även köpa nån liten grej varje gång man har en slant över.

Inredningen lämnar jag över till någon annan dock =)

(bra hemsidor på billiga barnmöbler tas emot tacksamt)


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Så mkt fint du hittat. Har tyvärr inget bra tips ang länk, Ikea är väll billiga iaf. :-)

2010-10-25 12:46:12
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0