Min kära kusin.

Min kära kusin har i alla år suttit vid sin symaskin och sytt både brudklänningar, balklänningar och vardagskläder.
Tycker de är jätte skoj att hon nu bestämt sig för att starta ett eget märke och börjar arbeta upp sin kollektion.

Malin syr efter kundens önskemål och du får ett plagg som är unikt.
Hon säger: 

Jag vill med Xort nå ut till kunder som vill ha unika och handgjorda kläder. Mina kunder ska själva ha möjlighet att välja material och detaljer på min ritade baskollektion.

Xort riktar sig i första hand till en målgrupp mellan 20-35 år pga av starka influenser av min dotter och hennes klädstil.

Jag ger mina kunder en möjlighet att få ett specialdesignat och unikt plagg till en rimlig kostnad


Hon behöver även tips om vad ni skulle vilja se, barnkläder och vuxenkläder.
Så skriv gärna en kommentar vad ni saknar eller skulle vilja ha så kan jag vidarebefodra det till henne
.

Sist men inte minst, besök hennes sida som är nyöppnad och fortfarande under uppbygnad.
www.xort.se!

Till alla mina nära och som intresserade så kommer Malin komma hit och köra ett homeparty.
Då kan ni bestämma tyg,fräg och detaljer , Hon vill locka fram folks fantasi och ni får ett alldeles unikt plagg för en rimlig kostnad.

Hör av er så bokar vi in en dag.


Kommentarer
Viola

svar: eftersom jag vill jobba med politiska frågor så är den eventuella planen att jag ska gå ett samhällsprogram på högskolan som ínriktar sig på organisation och samhällsplanering. Men det är som sagt inte helt bestämt ännu :)

2010-10-02 23:06:36
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0