Pippi Långstrump och deppigheter.

Pippi Långstrump går för fullt här hemma och jag är tacksam att Ebba gillade detta.
Astrid Lindgrens filmer är ju underbara, mycket bättre än all tecknad skit som spelas.

Klippte av mig över 1dm av håret idag och klippte upp massor, just nu känns de okej men håret är plattat nu.
Och eftersom jag har lockigt hår så betyder de att de är ännu kortare än såhär egentligen, men de känns friskt och de är huvudsaken.

Har kommit i någon svacka idag, känner mig nere och usel.
Tror mycket har med skolan o göra, jag stressar upp mig över allt de svåra vi har nu så som prov i samhäll (och jag har försökt läsa de men inget tycks gå in)
Sen har vi matten, är inne på potenser och de är något jag aldrig jobbat med så förstår inte alls vad dom pratar om.
Panik panik panik, så istället för att lugna ner mig och försöka ta de lugnt o arbeta av allt sakta men säkert så stressar jag upp mig och kan inte göra något istället.
Därför har jag bestämt mig för att va hemma imon, en dag till hemma och sedan ska jag vara på topp igen!


Sötnosen fick doppa sånna där pinnar i ost förut, och när pinnarna va slut ja då löste hon de på detta sättet.

Kommentarer
therese

ja de får ja väl göra nästa gång ja bloggar då:P

2010-10-18 19:55:50
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0