Provdags idag igen.

Godmorgon, Torsdag och samhällsprov!

Jag hyser inga stora förhoppningar men hoppas att på något mirakulöst sätt saker o ting har fastnat där de ska.
Försökt plugga men de går inge vidare, men som sag jag håller tummarna jag iaf kan ha tillräckligt rätt för att klara mig, man behöver ju inte briljera på varje prov =)

Ebba har börjat krångla om nätterna i samband med förkylldningen.
Hon vägrar sova i sin säng efter 22.
Försöker sitta vid henne klappa henne på huvudet o sjunga tills hon somnar om, men efter jag lagt mig i min säng så vaknar hon inom 5 minuter igen o gråter.
Självklart kan hon få sova med oss när hon är förkyld men de kan nog lätt bli en vana.

Idag är de dags och ta måtten och se hur mycket dom förändrats efter en vecka med soppor.
För de är ju måtten som är de vesäntliga egentligen eller hur?

Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Lycka till med provet, önskar er en fin dag med! :-)

2010-10-21 09:52:34
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0