Pysseldag?

Hoppsan, jag somnade visst på soffan igår nån gång efter nio tiden så va filmen slutade med har jag ingen aning.
Men de är faktiskt skönt att bli så trött ibland att man inte orkar hålla uppe ögonen.

Gjorde en deal med mig själv igår.
Drack min shake men tog lite nötter o åt till filmen.
Min ledare har ju godkänt nötter till frukost och innan träning, så tror inte jag fuskade så enormt mycket när jag tog de.

Som vanligt vill man göra något litet extra skoj när de är Lördag, men först står städning på schemat!
Och kanske att baka lite med =)
Har en liten idé att försöka pyssla lite, kanske skära ut en pumpa o ställa på uteplatsen?
Förslag till lätt och billigt pyssel mottages tacksamt.

Om nån är villig att umgås så slå en pling =)



Kommentarer
PHOTOS BY NATALIA.

Ha en finfin lördag :)

2010-10-23 09:28:20
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Josefin -Happy Days-

Jag tycker du kämpar på duktigt, men förstår ju hur jobbigt det måste vara för psyket o leva bara på pulver o vatten. Önskar en fin helg!!!

2010-10-23 09:28:47
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0