Resultat har de gett iaf.

Kan börja med och säga att jag på 6 dagar med pulver tappat nästan 3 kilo i fett!
De ni!

Men har mått dåligt de senaste dagarna, kännt mig deppig orkeslös och hjärnan har inte fungerat som den ska.
Antagligen behöver min kropp mer energi för att fungera, så nu ska jag på dagarna även äta ½dl nötter och få i 2 msk olja. (det smakar skit, sitter och försöker dricka de i soppan nu)
Ska testa detta i ett par dagar och blir de inte bättre så ska jag gå över till att äta och dricka soppor.
Min kropp kanske inte pallar de och jag gör inte vad som helst för att bli smal, nej jag måste må bra och kunna fungera med!
(man går ner med de andra med men inte i lika snabbt tempo)

Så nog om de.
Nu ska jag krypa ner i soffan och bara glo på tv, sista dagen hemma.. Imon måste jag ge mig själv en spark i arslet och komma tillbaka till skolan igen!


Kommentarer
Carina

Oscar blir 2 år den 12 November. Vi flyttade hem till Mora från Visby precis när han skulle börja på dagis där. ;)

2010-10-19 22:22:13
URL: http://carinaandersson.blogg.se/
Lisa

Hate to tell u, men det är vätska samt muskler och inte fett du tappat. Pulver är inte ett sätt att ändra sina rutiner på men kör hårt om du tror på det.

2010-10-19 23:14:23
Lotta

Vet att jag svarar på inlägg som är några dagar gammalt.. men ändå.

Jag körde själv xtravaganza, det är 2½ år sedan nu. Körde enbart pulver och stenhård träning.

-14 kg på 3 månader.

Dock var det väldigt svårt att hålla vikten när man började äta igen. Hände lite grejer, så jag hade inte ork att ens tänka på vad jag stoppade i mej.



MEN.

Jag hoppas du når resultat, och att du lyckas hålla dem.

Ibland behöver man en rivstart.

Lycka till. =)

2010-10-22 11:55:21
URL: http://lottispotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0