Ta vara på er helg!

Ni som har chansen att få sovmorgon ta vara på den!
Ebba skiljer inget på helg och vardag inte, upp vid 05:30 trots att desperata försök att hålla henne vaken längre kvällen innan.

Regnet öser ner idag igen hann jag utskilja i mörktet.
När ska de sluta ?
Har en tjej full med energi som behöver göra av med en del, ja fortsätter de får vi i värsta fall gå till Lekplayset, även om de enligt min uppfattning är ett riktigt skitställe som tar grymt mycket betalt för sin lilla yta.

Sitter och funderar och kan verkligen inte förstå mig på hur vissa människor fungerar, och hur dom kan säga emot sig själva och även ljuga för sig själva.
Men men man får fokusera på de bra och fina vännerna man har nära sig, tråkigt bara när bra människor förändras.

Godmorgon.

Mammas finaste!



Kommentarer
Fröken M

sötnos !!

Idag vvar det uttalat min tur attha sovmorgon här hemma, men att väcka C är näst intill en moöjlighet, jag tröttnar på att vänta på att han ska gå upp med viggo så gissa vem som vanligt sitter i soffan och vem som sover !? ;)

ha en bra dag !

2010-10-24 09:16:15
URL: http://frokenmela.se
Stina

Hos oss sov hela familjen till 10.45 .. Tur ja fått en lika morgontrött för ja funkar inte riktigt på morgonen!!

2010-10-24 14:20:15
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0