Tiden går, nu är de liksom vinter igen.

Godmorgon -3,3 grader ute, vintern än här tror jag!(och jag har fortfarande ingen vinterjacka, Ullared tack)
Halsont har jag med, känns sandpapper i halsen men jag hoppas de släpper efter ett par timmar.

Veckans längsta dag men jag hoppas den går fort ändå.
Gratis träning eftersom vi har idrott sista lektionen och de är ju aldrig fel, ska jag fortsätta gå ner i vikt måste jag va noga med träning och regelbundenheten nu framöver.

Skruttan ska ha lucia-tåg på dagis i år.
Kan ni tänka er va sött?
Att få köpa en liten dress o se dom små göra sitt allra bästa, ser fram emot de!






Kommentarer
Rebecca

DET BLIR AV!!!!

Vi sticker till ullared på söndag. så fixa barnvakt.

pussar!

2010-10-26 10:01:34
URL: http://staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0