Trodde jag skulle bli äcklad men de funkade dessvärre inte..

Har faktiskt fått dagen att gå relativt fort trots att jag inte gjort något speciellt.
Efter lunchen fick jag besök av lillasyster och vi tog en promenad till blomsterlandet och kikade lite, inser hur himla mycket fint de finns som man kan pryda fönstren med.

Sen tänkte jag baka kakor och trodde jag kanske skulle bli lite äcklad när jag verkligen såg hur mycket socker smör och sånt man hällde i, men icke!
Det luktade nybakt i hela huset och jag satt o drack min chokladshake, helt sjukt va fysiskt o psykiskt jobbigt de är!

Hoppas ni får en trevlig Lördags kväll och ät något gott för mig med =)




Kommentarer
anouk - En Rookiemammas vardag

Tack:D Ja nu har jag faktiskt tappat de sista två kilona så nu e alla 25 borta:D Tack magsjuka! haha



haha vilka härliga bilder:)

2010-10-16 20:22:27
URL: http://anouk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0