Perfekt söndag.

Måste säga att jag har haft en fantastisk Söndag.
Dagen har gått i ett och de är ju precis de jag gillar.

Enbart lite kvar i förrådet och imon hade jag tänkt ta tag i de sista och även plocka ner de härifrån som ska ner.
Gaderoben ska plockas ihop och jag hoppas vi kunnat hämta upp möblerna senast Tisdag.
Ska bli kul o få ordning o förhoppningsvis blir de fint och mysigt, precis som jag vill ha de.

Har haft massa möjligheter till mys med min älskade Nea med.
Goare unge får man leta efter, sen till sättet är hon Ebbas totala motsats dock.
Ebba har alltid märkts av lite mer och haft lite starkare vilja om man säger så ;)

Fröken har ju vart glad i o att få sitta en timma i Simons knä och hålla handen o kolla på Pippi Långstrump innan läggdags (hennes idol)

Mätt i magen och ska lägga mig.

Natti!

Kvällens goda mat...Lasange med squasch.



Kommentarer
therese

ah nä hamster med ett såpass liten barn e ingen ide:P men du vet inte nån som vill ha en hamster?

ok ja men de vore jättebra om ni kunde hämta möblerna så snart som möjligt. för på tosdag ska vi måla i fridas rum o då ska alla om möblerna ut i vardasrummet oxå...:P i värsta fall så får vi köra möblerna till er. men hör bara av er hur de blir. kjam

2010-10-31 21:06:36
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0