De där stämmer nog inte riktigt.

Godmorgon onsdag!

Min lilla skrutta sover än, kan ni tänka er?
Hur ofta händer de? Aldrig!

Kort dag i skolan bestående av matte o naturkunskap, inte alls mina favorit ämnen direkt men men.

Hoppas kunna hämta Ebba direkt efter lunch och sedan se om ngn annan mamma är villig o följa med ut o leka ett par timmar? (hör av er isf)
Tänkte mig faktiskt fårhagen uppe på Brogården..
Tror de är uppskattat av barnen o gå omkring i skogen o inte bara på lekplatser.

Hmm tittar på mitt akverium och inser att de fattas 4 fiskar sedan igår, (de fanns tio av den sorten från början)
Och dom på djuraffären som påstår att man kunde ha alla dessa sorter tillsammans, 
verkar inte riktigt stämma eller hur?


Kommentarer
Rebecka

Haha hoppsan. :P

De e nog den svarta som varit i farten. Den såg ju faktist lite småfarlig ut;)

2010-09-08 12:46:00
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Lena

Jag misstänker att ni har blandat scalarer med neontetror, Det är i så fall de små silverrödblå som "börjar ta slut". Neontetror är en delikatess för scalarer!!!!

Köp inga fler. Man kan OFTAST välja kardinaltetror i stället och det går bra tack vare att de är lite större och inte lika tacksamt byte.



Lycka till!!!

2010-09-08 21:45:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0