Du tjänar inte på de.

Läste ens folk mitt inlägg om där jag skrev hur mycket jag störde mig på folk som kom in bara för o göra reklam för sin egna blogg?
O skicka onödiga kommentarer som -Ha en bra dag.

De finns bättre sätt att göra reklam för era bloggar, läs mina ord o kommetera på de då har ni en garanterad besökare på eran, men annars så bryr jag mig inte ens om att lägga energi på att kolla bloggen.

(många kommentarer under mitt senaste inlägg därför tar jag upp detta en gång till)


Natti! =)

Kommentarer
Isabel

Jag håller med dig precis! När jag får kommentarer som bara innebär reklam för någon sida eller blogg så publiceras det ens inte, utan det hamnar direkt i papperskorgen.

JJag läser alltid inlägg jag kommenterar, ibland kommenterar jag bara bilder för det är oftast de som säger mest :)

2010-09-16 03:44:08
URL: http://aizah.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0