Hur ska jag klara mig utan dom?

Idag va de segt att kliva upp, de känns att de är fredag om man säger så.

Sitter med en stor kopp och försöker vakna till liv och väntar på att mamma ska komma hit, hon ska lämna Ebba idag på dagis eftersom Johan ska operera bort ett par stift han har i foten.

Idag är dagen då Ebba ska på cirkus med sin mormor gamlemormor och Erik, får se va hon tycker om saken.


Men va ska jag göra?
Tips på någon god mat och någon läsvärd bok eller sevärd film
?
(bara lite kvar ur sista twilight-boken nu, hur ska jag klara mig utan dom?)


Kommentarer
Daniella - mamma till Nea

Haha ja det är angelica östergaards son som ska döpas.. haha jag klurar inte på dop-fest.. jag klurar på vad jag ska ge bort i dop-present till honom.. de e ju så svårt med pojkar:P

2010-09-10 09:12:44
URL: http://dellisch.blogg.se/
Helena

Måste ju pröva skriva här en gång :) Jag har ett mycket gott och enkelt recept på en soppa med kräftstjärtar om du är intresserad... sen när det gäller böcker så säger alla att "Män som hatar kvinnor", den trilogin, är bra.. själv är jag ingen bokmal :D

2010-09-10 09:23:34
Zandra

Jo dom är riktigt bra dom där böckerna. Filmerna också. Längtar till de två sista.



sv: jag har kommit till freds med att gå över tiden faktiskt, så nu går det himla bra, har ytterst få krämpor och så. Inga barn sen innan. Det här är allra första.

2010-09-10 09:45:03
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Therese

Vad underbart att du har en mamma som ställer upp så mycket för dig och Ebba. Såg dem inne på Lindex igår :)

Kram

2010-09-10 10:23:52
URL: http://tegu.blogg.se/
Amse

Du vet att det finns fler böcker ute på marknaden ;)

2010-09-10 14:25:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0