Hur ska jag överleva dagen?

Ingen godmorgon här inte.

Jag är fullkomligt slut!
Ebba vaknade runt två tiden inatt och har sedan dess vart vaken jätte mycket!
Tror hon är på väg att bli sjuk, näsan va totalt igentäppt och jag fick få henne att snyta sig och ta näsdroppar.
Nu sover hon än, hon är la slut efter natten.. Synd bara att inte jag har den möjligheten.

Hur tusan ska man överleva dagen?

Ska ringa lite samtal idag , lite viktiga samtal som jag alltid glömmer och är svårt att hinna med när man går i skolan och dom bara har telefon tid till nio.
Sen måste jag hålla koll på min Iphone, tycker sändningen verkar kass precis som man hört talas om innan..

Nån som har samma problem med Iphone 4?


Kommentarer
Rebecka

Haha, jaa..? Tänk när du ska upp å hälsa på mig.. Då är det viktigt att ha rätt utstyr! ;) Så du borde nog slå till;)

2010-09-23 08:38:09
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Rebecca

HIHI men det är ju bara himla kul!!

äääälskar att prata om min favvis Emmelie!

2010-09-23 09:13:29
URL: http://staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0