Jag är liksom inte som dom andra..

När ska jag egentligen få sova som alla andra studerande får göra när de e helg?
De är liksom deras chans att vila upp sig för att orka ännu en ny vecka.
- Jag antar att jag inte är som andra studerande eftersom jag är mamma och inte har de möjligheterna till att vila ut och ta de lugnt under helgen som alla andra har.

Men jag ska ta mig fan klara de ändå, hur trött jag än kommer vara!

Va dagen har o erbjuda har jag ingen som helst aning om ännu, en träff med Sofia o Isac hoppas jag hinna med nu på morgonen.

Saknar pappa med! o Ebba pratar om morfar.


Kommentarer
Viktkamp

fina bilder :)

2010-09-04 08:54:29
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
josse

vad pluggar du för något?

2010-09-04 11:28:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0