Jag finns till ert förfogande.

En natt med för lite sömn för att jag ska känna mig utvilad.
Ebba har vaknat massor och har sovit oroligt..

Ledig idag, har satt upp så Ebba är ledig ifrån dagis med, en riktigt mor och dotter dag.
Morgonen har jag inga planer eftersom Marie blivit sjuk, så finns de någon annan morgonpigg människa så finns jag till ert förfogande.


Cubus har precis öppnat sina portar här i stan, och för att fira de har dom 30% rabatt på hela sortimentet.
Kanske värt att kika in?


Ett besök i simhallen är inplanerat i helgen.

Kommentarer
Fiffi

Sv:

Ja han är väldigt söt hihi ;O)

Hoppas du/ni mår bra!

Stor kram!

2010-09-17 10:59:26
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0