Jag tänker INTE göra de jag borde.

Ebba sover, huset är ganska rent och jag sitter ner och bara andas ett par minuter.
Helt sjukt va skönt de är att bara koppla av och vara i tystnad.. Iofs är de inte helt tyst nu eftersom Olivia sitter jämte och säger va jag ska skriva typ =)

Jag tänker INTE ägna kvällen åt skola, nej jag tänker ta med mig lillasyster och gå ut och kolla
Lights in Alingsås
.
Kameran hänger med, så håll utkik!


Ni som inte är härifrån borde besöka Alingsås nu i Oktober och kolla.
Underbart vackert o folk från hela världen kommer för o se de.
Bilden är från 2009 års Lights in Alingsås och visar forsen precis nedanför oss.

Fint va?


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Vad vackert, älskar när sätderna satsar på ljussättning den mörka årstiden. Hemma i Norrköping så har vi ett vattenfall i färgspel med, jättefint!



Ha en fin kväll!

2010-09-29 21:24:35
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Jessica Nellie & OLiwer´s Mamma

vackert :)



sv: tack söta du. jag kan säga såhär det är tufft till en början. men jag har bara sett det positivt hitils. dom två har sådan glädje av varandra :)



kram

2010-09-29 22:08:19
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0