På fel sida.

Godmorgon!

Känns som om jag vaknat på fel sida och fått alldeles för lite sömn, fast än jag la mig samma tid som alltid igår.


Relativt kort dag idag , egentligen slutar jag strax innan tolv, men pga engelskaprovet så måste jag gå till iaf ett tiden.
Hoppas verkligen jag klarar de, känner att jag inte kan plugga mer utan att bli stressad och låsa mig istället.


Eftermiddagen ska spenderas på stan o göra lite små ärrenden innan de är dags att gå hem o ta tag i städningen.
Så är någon sugen på en fika runt 14-15 tiden så släng iväg ett sms =)


Se ya!

Bjuder på en filmsnutt sen juni, helt jäkla otroligt va mycket hon utvecklats sen dess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0