Undrar hur min kropp kommer må imorgon?

Jag vet inte hur min kropp kommer må imorgon alltså.

Vi statade dagen med att gå runt en sjö på 5 kilometer och sedan spelade vi brännboll, eftersom jag ansåg att jag inte skulle värma upp pga jag ej vill svetta ner mina vanliga kläder så sträckte jag något i båda armbågarna när jag sprang som en idiot mellan konerna. (gör ont i musklerna så fort jag böjer på armarna)

Som om inte de vore nog så avslutade jag dagen med ett Zumba pass på 60 minuter.

Kalorier har bränts iaf.

Inga lugna stunder, in i duschen och sedan öva in 21 engelska glosor som jag dumt nog skjutit upp o göra.


Bara en aning seg efter dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0