3-årstrotts?

En trött morsa med en stor kopp kaffe ihopp om att vakna till liv (som känns omöjligt idag)
Jobbade några extra timmar igår mellan 17-23 och sedan direkt hem i säng. Ebba därimot har vaknat endel inatt vilket resulterat i dålig sömn för min del. Ser fram emot att sova middag.

Ebba har kommit in i någon period där lyssna på mig är det sista hon gör. Ena stunden jätte duktig och pratar och lyssnar på allt. Men sedan vänder de och hon stänger av öronen totalt och springer som en tok. Ett exempel är ju när man går på stan och hon rusar in bland kläderna på sådanna där snurror och man knappt får ut henne, och när man väl får ut henne så rusar hon vidare ut i skyltfönstret.
Energi till tusen den här tösen, och min energi och min kropp är inte på topp för att leka jage i detta tillfälle.

Sötnosen har fått besöka frisören igen:


Kommentarer
Erika - En Svår Graviditet

trotsen är underbar ;) har två sånna här hemma..phew;)

2011-08-14 08:51:16
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Åh trots att det inte var sååå länge sedan jag avr gravid så är det helt otroligt hur huvudet & kroppen fungerar, har redan glömt bort hur det var nästan..smart kropp bara för att vi skall vilja föröka oss igen;)

Ja det är snart över,går så fort!

2011-08-14 15:22:11
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0