Alldeles för dyrt för min plånbok.

Vaknar strax innan klockan fem av att Ebba har kissat ner sig och efter de kunde hon inte somna om. Så en riktigt trött och riktigt hungrig mamma sitter här och försöker samla energi till att gå ner och göra frukost.
Jobb idag med sen är jag ledig tills nästa vecka då jag gör mina sista inplanerade pass innan skolan drar igång, sommaren har faktiskt gått väldigt fort inte sant?

Sitter på nätet och suktar efter att beställa ordentliga vinterkläder till både mig och Ebba som faktiskt håller.
För Ebba blir de en didriksson detta året med men att beställa så himla dyra kläder till mig själv? Nja knappast.
Ett par hunter stövlar har jag velat köpa mig sen förra året och kan nog va bra och ha sen när fötterna svullnar ännu mer i slutet av graviditeten, nåväl vi får väl se i slutet av Augusti när både riktiga lönen och CSN pengarna dyker upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0