Första grejen är inhandlad.

Med Ebba i magen så började jag shoppa så mycket jag bara kunde typ på direkten. Nu är jag i v26 och har först nu köpt min första grej. Nämligen ett skötbord eftersom de gamla vi hade satt på ett badkar o vi inte har något badkar i detta huset.
Nu är de nästa som ska inhandlas billigt en begagnad syskonvagn och självklart en heldel kläder som passar både pojkar och flickor, hemma i lådorna finns nästan bara rosa klänningar ;)

Beganat skötbord, 550kr. -Fynda är grejer det!


Kommentarer
Moster Lena

Ska du verkligen köpa en syskonvagn? Jag funderade på det ett tag, men kom fram till att Jonathan är för stor. Det blir att köpa en åkbräda till honom istället! Ska vi gå mkt får väl jag vänta tills Tommy är med, så får barnen åka i varsin vagn. Bara en tanke från mig, som funderade mkt på syskonvgn först! Kram

2011-08-05 20:09:11
Linda :)

Hejsan! :) Vart har du köpt korgarna under skötbordet? :)

Svar: Hej, Jag vet inte faktiskt, jag köpte ju det så komplett begagnat. Men jag kan tänka mig att de är från IKEA :)
Emmelie

2013-08-21 00:51:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0