Gårdagens besök hos barnmorskan.

Jag verkligen älskar min barnmorska, hon är så himla förestående och bra.
Igår när vi återigen var där så visade de sig att bebisen låg med rumpan neråt (Hon kunde inte säga helt säkert men troligtvis) Det får mig lite nojig, samtidigt som hon sa att det behöver jag absolut inte oroa mig för eftersom de kan vända sig själva fram tills v36. Men man gämför med Ebba som låg med huvudet neråt från väldig tidig start.
16 tunga kilo upp! Vart ska detta sluta? Och jag tycker inte jag har blivit så himla stor förutom magen. Jag fattar faktiskt inte riktigt vart de där 16 kilorna har satt sig.

Lilla hjärtat slog på fint i 140 slag/ per minut idag.
Ebba stod förundrad vid sidan och tittade stort när hon lyssnade, sen hoppade hon upp på britsen och drog upp tröjan och bad henne lyssna på hennes mage med. Och som jag sa, förstående barnmorska så Ebba fick lyssna med. Gladaste ungen skriker - Mamma hör du min bebis?

Sött sött sött =)

Kaffedags, otroligt trött idag!


Kommentarer
clara

det kommer gå fint ska du se, oavsett rumpan upp eller ner. ;)

Va gulligt att ni lyssnade på hennes mage med!

2011-08-25 12:45:11
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0