Vuxna människor som beter sig som barn.

Har fått massa påhopp de senaste dagarna och jag blir så less!
Att inte folk kan sköta sitt? Att istället för att bara ignorera de man inte gillar så ska man börja trycka ner en annan människa. Varför? Vad får man ut av de?
Jag vill påstå att jag kanske inte håller med alla mina vänner i allt de gör, hur de uppfostrar barn, väljer att spendera sina pengar på osv osv.
Men jag är smart nog att va tyst, för jag tycker att det är deras ensak.
Är inte de en självklarhet? Var och en sköter sitt och har du inget snällt att säga så säg inget alls.

Ska man behöva använda den gamla vanliga frasen : Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Vuxna människor som beter sig som barn, nej då tackar jag för mig!


Kommentarer
Anonym

Du är så fin duktig smart och klok på alla sätt och vis!!!

Du är grym Emmelie!!!!!

Kram Karro!!!

2011-08-23 20:50:43
Clara

Eh, tänk bara att problemet ligger hos den som klagar. :)

2011-08-24 08:10:11
URL: http://Http://cklaris.blogg.se
Mrs Bernhardsson

Ibland undrar man verkligen hur folk tänker

2011-08-24 22:40:40
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Rebecca

Oj, där fick man så man teg. i

Jag som endast sa att du kunde se de positivt.

Men nu vet jag iaf.

Så himla tråkigt bara =(

2011-08-27 10:43:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0