2011 lider mot sitt slut.

Febern försvann lika fort som den kom och tur är väl det. Knepigt att man kan få feber sådär utan att ha minsta lilla förkyldning. Nåväl nu hoppas vi på att jag och resten av familjen få fortsätta vara friska.

Snart är 2011 slut, under året har jag hunnit med att bli gravid trots minipiller och få världens finaste son.
Familjen känns så komplett med honom och jag förstår inte att han inte alltid varit med oss.
Ser fram emot det nya året och allt vad det har att erbjuda..

Prio ett är självklart barnen, prio två är att komma ner i vikt och form igen. Så efter nyår börjar vi servera efter GI tänket här hemma och satsar på fler promenader. Sött kan vi försöka skära ner till på helgerna, för våran hälsas skull =)


Kommentarer
Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa ( bf 24 dec )

sv ; hihi ah , men småjobbigt vattnet går hela tiden men inga värkar än :(

2011-12-28 15:22:07
URL: http://ungmammajuksela.blogg.se/
Louise&Isabella + bebis i magen- BF 24 januari

jag vet att jag måste bli bättre på att lägga in bilder, är så lat på att lägga in bilderna från kameran!! Ska precis lägga upp lite bilder från julen. Det känns väl bra, börjar bli trött på det nu bara. Denna veckan ut sen kan den få komma när den vill, blir att ha sex en gång om dagen sen, det satte igång den förra förlossningen så det kanske det gör nu med;) kram

2011-12-28 20:15:41
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0