Julen känns som den får vänta.

Det där med jul. Ja inte en endaste julklapp är köpt för jag lever i den lilla bebisbubbland. Sen att jag inte går in med Hugo i affärer bidrar ju också till att man är ute i allra senaste sekund.
Ska under veckan se om jag har någon nära som vill promenera på kungsgatan med Hugo medans jag går in och panik-handlar några klappar att lägga under granen.
Nåväl förkyldningarna härjar här bland barnen och vi hoppas vi inte drar på oss något mer nu.

Stress stress stress..  Men godmorgon =)

Kommentarer
Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa ( bf 24 dec )

sv ; jo snart är det verkligen dags ,

hehe den kommer nog inte ut till julafton

den är så envis lär väl gå övertid 1 vecka eller ngt :)

2011-12-21 15:35:38
URL: http://ungmammajuksela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0