Konsten att försöka ta kort på en bebis.

Jag måste bli bättre att använda kameran, sedan julafton har den inte blivit använd. Sagt och gjort, jag försökte mig på en liten fotosession med Hugo i morses när han precis slagit upp ögonen. Och det där med att ta kort på bebisar är ju nästintill omöjligt.. 40 bilder togs och han låg och var så bedårande söt men så fort jag knäppte så gör han en grimars och är inte sig lik ens. Nåväl, tar jag 40 om dagen så lär väl något bli bra :)

Hade världens sötaste leende och stora ögon, när kameran kom så började han sprattla och blunda.

 

Det bästa av de 40 kort, visserligen inget leende men ändå :)

6 veckors status: 5520 g och 59cm lång, bröstmjölk är fina grejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0