Acceptera eller gå!

Här börjar de hostas direkt på morgonen ifrån Ebbas sida, får chansa att skicka henne till dagis för hon är inte allmänpåverkad alls.

Lång dag i skolan idag och en sån dag då man absolut inte kan vara hemma eftersom de är ämnen man skriver mycket i, det innebär jag hade missat massor av att va hemma en ynklig dag. Tänk under hela denna perioden har jag vart hemma mindre än fem gånger, rätt rejält sklinnad mot när man var yngre och skolkade förjämnan.

Jag är den jag är! De är vi alla såklart. Men förstår inte folk som går omkring och stör sig och snackar så extremt mycket skit om andra människor helt utan anledning. Stör du dig på min personlighet så umgås inte med mig, ingen tvingar dig. Umgås med människor som får dig och skratta, de gör jag.
Tack för de, ni vet vilka ni är!

Kommentarerna blir färre, come on!


This is me, and if you can´t accept that , walk away!


Kommentarer
Eva

Jag håller med dig, ska de vara vara så svårt att sluta snacka bakom ryggen på folk!

Säg de till mig istället, det mår mangan bättre av än att få en massa skitsnack bakom ryggen! Usch...säg till vilka jag ska slå?! ;-)

Kramar om!

2011-02-24 07:01:21
URL: http://mammabohman.blogg.se/
Roya

Vilken söt tjej :)

2011-02-24 10:31:42
URL: http://rroyas.blogg.se/
Linda-Blivande Mamma

Ah falska människor är inget att ha i sin närhet,bort med dem!

Magbild uppe nu=)

2011-02-24 11:52:18
URL: http://hummingbird.blogg.se/
...

skriv något värt att kommentera på då om du vill ha kommentarer.

2011-02-24 16:50:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0