Bästa sättet.

Godmorgon, ingen söndags ångest här inte. Jag har ju en hel veckas sportlov framför mig att se fram emot=)
Ska försöka göra mitt yttersta för att ta vara på alla dagarna men jag har faktiskt inga planer alls på vad man faktiskt kan hitta på.

Blev väckt av en kall Ebba som kröp upp och gav mig hundratal pussar och kramar, kan man bli väckt på något bättre sätt? De gav mig lite extra energi att kliva upp sängen. Ser ut att bli en fin dag idag med nämligen, blå himmel men fullkomligt iskallt.

Föressten, vi ska testa ha Mattias katt här ett par dagar och se om hon trivs, så kanske kanske blir kattägare inom snar framtid=)

Morrn morrn.

Kommentarer
feztis

Skönt med lov nu, vi har inte lov förrän vecka 8 :)

2011-02-13 08:59:47
URL: http://feztis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0