Belåten.

Let`s dance går på tv och jag känner mig sådär grymt avslappnad och nöjd över att helgen är här.
Mätt i magen, 12613 steg är gångna visar stegräknaren,det doftar vanlijljus och är varmt och skönt.

Sötnosen har hjälpt till att lägga fram kläderna,mockasinerna och sin alldeles egna vattenflaska inför danspremiären imorgon.

Jag tänker lägga mig ner och börja läsa en bok som ska ge mig min A behörighet i svenska, en egenvald bok så de känns inte alls som ett skoluppdrad.

Av någon konstig anledning så funkar de inte att lägga upp videor på min blogg och har inte gjort de senste veckorna. Men kika HÄR och se min söta lilla Ebba ta ton. Härligt, mindre härligt långt innan sex på morgonen dock =) Natti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0