Dansdags!

Lördag godmorgon! Hör hur regnet smattrar emot rutorna och de är fullkomligt bäcksvart ute. Men de är en ledig dag och de är dans med min dotter. Så jag försöker tänka på de positiva istället.

Vill göra något extra idag, ni vet så man verkligen känner helgstämmningen på topp. En sväng in till Göteborg med familj och några vänner? Besöka Universeum eller kanske gå på en liten barnbio med Ebba?
Får väl se vad dagen har att bjuda på helt enkelt.

Ska fortsätta mysa och kanske baka till något gott, jag menar de är Lördag och resten av familjen måste ju få njuta trots min livsstil där sånt uteslutes?

Härlig start inte sant? ;)


Kommentarer
Bella

Vilka mysiga bilder! Blev det något roligt att hitta på under dagen?



Svar: Tack så mycket! Vi är väldigt nöjda över bilderna i alla fall :)

2011-02-05 13:03:00
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0