Del två av en i timman.

Jag förstår ni måste avundas mitt grymt händelserika liv, inte sant?
Vi fortsätter med ett par timmar till så ni kan se vad jag haft för mig.


12:00: Ebba vaknar efter bara en stunds vila och jag hinner inte få sova något. Försöker desperat vila mina trötta ögon på soffan.
13:00: Disken diskas inte av sig själv i detta hushåll.
14:00:Gjorde en vända på stan men fick gå hem igen då jag fick ont i magen.
15:00: Vi bygger en koja under köksbordet och äter mellanmål där, mysigt!
16:00: Ebba får äran att baka en kladdkaka.

Detta har varit tidernas tråkigaste dag jag svär, aldrig innan att jag tyckt en dag gått så sakta och haft så extremt lite och göra. Borde nog valt en annan dag och anta uppgiften.


Kommentarer
Hanna

Tur att inte jag behöver göra detta för DET hade varit ointressant. Har nämligen suttit och pluggat hela dagen :p

2011-02-16 19:25:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0