Det fina med..

Riktigt underhållning igår. Lärarna var våra servitörer och vi bjöds på välkommsdrinkar och trerättersmiddag. Skrattade en massor även fast jag höll på och dö av värmeslag vid bordet. Underhållningen var kanon, hela musikalen och många personer hade dom verkligen efterliknat jätte bra, så en bra kväll helt enkelt =)

Det fina med att gå på folkhögskola är dessa små grejer som händer då och då, och visst kostar de lite över 500kr i månaden men jag känner att de är värt de. Komvux är helt enkelt inget för mig. Och förstår ni, en annan bra sak att på folkhögskolor så får man massor med lov! Så sista fredagen innan vi har en hel veckas sportlov.

Tar gärna emot tips om god fredagsmat.
Godmorgon i slasket förresten =)


Kommentarer
Bella

Låter som om ni hade det trevligt :)

2011-02-11 09:42:20
URL: http://bbella.blogg.se/
Sophie

Jag har tänkt att ta tag i mina betyg nu till våren och börja plugga upp dom ordentligt, har du lust att berätta lite vad det är du läser och vart? vad är det för skillnad på komvux och folkhögskola? haha nu känner jag mig efterbliven..

2011-02-11 10:47:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0