Finns de något skönare?

Varvar ner med att ligga på soffan och kolla på solsidan, snart börjar dessutom big brother. Lite nytta har jag fått gjort med , nästan klar med engelska artikeln som ska vara klar på tisdag. Ebba stackarn hostade så hon nästintill kräktes förut, men mellan varven ídag har hon varit riktig pigg och betett sig precis som vanligt fast hon har feber.

Gosar ner mig i soffan ett tag till innan jag går in och lägger mig i en renbäddad säng, finns de något skönare?

Muffins-fikat förut. Trots glad och pigg så syns feber tydligt i hennes svullna ögon. 


Katten Fiffi börjar sakta men säkert komma ur sitt skal.


Kommentarer
Fiffi

Nä guuuuuuuuuuud vad mys det är!! Nybadad och sen krypa ner i nybäddade lakan, underbart!!!!

2011-02-28 18:37:44
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0