Förhoppning på bättre dag.

Det är besvisat att tisdagar är den dag då svenskar känner sig mest stressade. Kan de ha något med och göra mitt hat för denna specialla dag?
Jag hoppas den snabbt som attan är över så vi kan fokusera på onsdag istället som är bra mycket trevligare!

Jag har möte på Xtravagansa ikväll, kommer gå dit men vill inte ställa mig på vågen. Vill inte känna någon besvikelse så väntar två veckor med de.
Kan förresten berätta att jag träffade min hälsocoach som jag fick genom skolan igår och de känns jätte bra, hon kommer fokusera på så mycket mer än maten i sig. Stress, motion och mat - Precis vad jag behöver!

Hoppas ni kan hantera denna stressiga dag och att ni gör de bästa av den, bjuder på några kloka ord på vägen:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0