Har ni tiden över så ta vara på den väl.

Veckan som har gått kan sammanfattas med ett ord/namn: Ebba.
Jag har lagt energi på att göra saker vi inte annars hinner med. Besökt Universeum,varit på leklandet och i simhallen.. byggt massor av kojor och varit ute och bara gått omkring, de är verkligen härligt och höra henne fantisera ihop saker och berätta om var hon varit med om. Så har ni några dagar över, spendera dom helhjärtat på era barn!

Eftermiddagen va vi uppe i fårhagen och lät Tilda springa omkring, de behövdes vill jag lova. (Dock bet hon mig i fingret istället för i pinnen av misstag, jack i pekfingret, aj aj aj)







Ser ni, snön är borta på massor av ställen och när man är i solen så känner man hur den värmer, helt jäkla underbart!


Kommentarer
Linda-Blivande Mamma

Åh 1 kort i timman, lite jobbigt, vi gör så mkt hela tiden, renoverar hallen just nu och har haft besök mer eller mindre hela dagen nu, hehe vi har en systemkamera, folk tror jag är stollig om jag skall fota hela tiden. Imorgon är det besök på förlossningen som gäller för info osv,hehe vet inte när jag skall hinna, kanske när jag fått bebis tempot blir lite lugnare här hemma just nu vill vi bara bli klara med projektet här;)



Här hittar du receptet på rulltårtan som är dundergod=)



http://hummingbird.blogg.se/category/goda-recept.html



2011-02-20 16:24:05
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0