Man får kämpa för att komma någonstans.

Jag fick ställa in veckans höjdpunkt, zumban. Jag har prov imorgon och måste se till att plugga ordentligt för jag har glosor vars stavning vägrar sätta sig. Misstänker att detta provresultat inte kommer bli lika bra som mina tidigare, trots att jag faktiskt denna gången verkligen ansträngt mig.

Blir nog en kort dag i skolan iallafall för Ebba hostar som bara den, inte lika farligt när hon sover men annars låter de inte roligt alls. Tur hon fortfarande är feberfri, alltid något.

Vaniljtet och kvällsmaten väntar, nu blir de till att fortsätta kika ner i skolböckerna. Fan man får verkligen kämpa arslet av sig för att komma framåt idag, men tur är väl de för de finns inget värre än folk som föds med silversked i munnen.

Jag vill komma med ett tips till många med: BIT IHOP ELLER BRYT IHOP! (och med de menar jag att känn inte efter så jäkla noga, kör på!!)


Kommentarer
Eva

Jag tycker det är jätte tråkigt att inte påsarna har kommit :-(

Vill så gärna testa, såg så sjukt gott ut!!



Ja det är jätte tråkigt att vi inte bor närmre, du hade fått så många biskvier du velat!

Det var riktigt kul att göra dom faktiskt!

Kram

2011-02-24 19:38:35
URL: http://mammabohman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0