Man måste få möjligheten.


Ansiktsmasken i fejjan och jag hoppas den kan göra att jag ser lite piggare ut än vad jag känner mig.
(läcker inte sant?;))
Stegna är gångna tackvare min extrema envishet då jag jagade alla på idrotten då vi hade fotboll.

Jag känner såhär. Jag kämpar som en tok för att få allt att gå ihop. Ibland måste de vara okej att sjunka lågt och stanna där ett par dagar.
Man måste få möjligheten att bryta ihop för att ha chansen att komma igen.
Så låt mig bara va ett tag -Jag kommer tillbaka!


Kommentarer
Erika

Alla måste vi tillåta oss att bryta ihop & kravla upp igen.

BAMSEKRAM till dig

2011-02-07 20:19:44
URL: http://erikacarpediem.bloggagratis.se
Erika

Anledningen till att jag tog en god man var för att jag tappade greppet om min ekonomi 2009 & nu är d värre än var d var i juni-10

2011-02-07 21:05:56
URL: http://erikacarpediem.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0