Sista delen.

Sista delen får ni här. Tror nämligen resterande timmar av dygnet skulle resultera i exakt likadana bilder.



17:00: fikar kladdkakan som Ebba bakat tillsammans med min mormor. Tilda tigger som vanligt.
18:00: Får komma upp till min granne och gratulera till nya familje medlemmen. Lilla Liam är endast 5 dagar gammal och han fick en liten blå body av oss i present. Känner plötsligt hur grymt sugen jag är på en bebis till.
19:00: Gosar med Fiffi som sakta men säkert börjar bli mer trygg och låg tillochmed i samma soffa som Tilda utan att varken morra eller attackera, framsteg.
20:00: Har tagit mig ut på en cykeltur och köpt ny färg till håret, utväxten behöver fixas. Fyndade även två nagellack från Isadora för 19 kr styck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0