Sista krutet.

Vaknar och känner mig stel i kroppen och allmänt hängig och illamående, antar att de lägger sig när man vaknat till liv lite.
Onsdag och lill-lördag vilket innebär att jag endast har lektioner fram tills 12:00, sedan efter de får jag besök av Malin och Oliver. Är de fint väder så tänkte vi gå upp i fårhagen och låta barnen leka och njuta av solskenet, får väl se ifall vi har vädergudarna med oss ;)

Ikväll blir det ingen träning, jag måste fokusera lite på skolan också. Fick nämligen en liten påminelse av lärarna idag alla i vår klass att nu är snart detta året över och vi alla måste lägga in sista krutet (Inte de minsta stressande) Fortsätter jag som jag gjort och kanske ägnar liiite mer tid åt hemstudier och matten så kommer de gå galant, de vet jag! Pepp, pepp pepp!

Ett gäng bilder på Ebba o Oliver i början av hösten, fina vänner!


Kommentarer
Linda-Blivande Mamma

Ja eller hur, ingen dum idé alls, uppskattat både för dem som gör det & bjuds;)

Idag blir det fortsatt scrapping på receptboken, samt lek & bus i trädgården med hundarna när solen kikar fram här, bäst att passa på, hur ser din dag ut?

2011-02-23 10:23:20
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0