Sura miner, orkar inte!

Är irriterad pga sömnbrist och massor av andra saker. Försöker andas djupt och sluta ögonen och inse vilken underbar liten dotter jag har. För trots allt annat så är hon de absolut mest värdefulla här i livet!



Så bort med de sura minerna och foukusera på det jag faktiskt har.
Allt annat kommer med tiden.
Engelskaprovet gick nog ganska okej trots sömnbristen. Nu hoppas jag minsta syster kommer hit och leker med min lilla sjukling så jag kan få pluggat ikapp mig på det jag missar på naturkunskapen idag + en redovisning som ska vara klar på måndag.


Kommentarer
Bella

När får du reda på hur det gick på engelskaprovet? Det gick säkert bra! :)



Ni får ha en trevlig helg!!



Kram

2011-02-25 15:18:52
URL: http://bbella.blogg.se/
Mallanmamma

Ja det är så det ska vara. Det är så lätt att fokusera på de dåliga energier man har när man egentligen ska till sig utav den positiva man har. Kämpa!

2011-02-25 19:21:19
URL: http://www.mallanmamma.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0